Kangasturpa
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Kangasturpa

Keppihevosista innostuneille, kiinnostuneille, hullaantuneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Kepparipäiväkirja

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
crazymushroom

crazymushroom


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 29.10.2009
Paikkakunta : Lappohja

Kepparipäiväkirja Empty
ViestiAihe: Kepparipäiväkirja   Kepparipäiväkirja EmptyTo Loka 29, 2009 5:03 pm

Eiköhän kaikki ymmmärräkkin jo otsikosta , siis kirjoitat tänne mitä puuhailit päivän aikana keppareilla, kenen kanssa, millä kepparilla tms yms.

Esim

Tänään oli aika kivaa, olin Heidin kanssa, ja mentiin maastoon. Mä otin Napin , ja se otti Pummin. Löydettiin uus maastopolku ja siellä sitten vaan laukkailtiin ja hypittiin esteitä , oli hauskaa ! Illemmalla laitoin hevoset kuntoon yötä varten, ja sitten tein varusteita. Pummille tuli uudet kankikuolaimet ja sain myös väkerrettyä Leidille uudet suitset. Nyt kaikilla on tekonahkasuitset, ennen oli vaan tolla Leidillä lankasuitset. No, taidan mennä ratsastelemaan, heippa !

Sääntöjä:

# Ei mielellään OT'tä
#Tee pitempiä kuin kahden lauseen juttuja
#Puhu kunnolla, ei siis mitään TEINIXIÄ eikä ufokieltä (djakfjskgh)
#ÄLÄ KIRJOITA KOKOAJAN CAPSILLA
#Noudata sääntöjä
Takaisin alkuun Siirry alas
http://khtsunstable.webs.com
Wipucca.




Viestien lukumäärä : 6
Join date : 30.10.2009

Kepparipäiväkirja Empty
ViestiAihe: Vs: Kepparipäiväkirja   Kepparipäiväkirja EmptyLa Loka 31, 2009 11:15 am

Mä menin Tipillä eilen maastoon, kun sato lunta. Sillä on hienot kanki kuolaimet ja halusin päästä testaamaan niitä. Otin alkukäynnit kentällä, ja lähin sitten maastoon. Mentiin käyntiä ensimmäiset polut, mutta sitten Tipi säikähti ja otti laukan. Mä sain sen hidastettua ennen yhtä siltaa. me jatkettiin ravissa ja toivoin että se ei enää säikkyis hirveesti, kun se on semmonen jänishousu. Sit mä kokeilin laukkaa, kun edessä oli semmonen ihana ruohonen laukka-alue ja tipi kuunteli tosi nätisti mun pohjeavut ja lähti hitaaseen harjotuslaukkaan. Me hypättiin yhden kaatuneen koivun(?) yli ja Tipi heitti ilopukit mutta mä pysyin silti selässä. Kun palattiin kotiin suurinosa matkasta ravissa, Tipi alko piehtaroimaan! Mä hyppäsin selästä pois ja kiskoin sen ylös. Mä en enään päässy selkään niin mä talutin sen kotiin. Mut "rangaitukses" me mentiin viel ravii kentällä, koska se ei siel maastos menny kun alko piehtaroimaan. Me otettiin lopukäynnit ja mä harjasin sen tallissa oikein kunnolla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Digg
Admin
Digg


Viestien lukumäärä : 55
Join date : 25.10.2009
Paikkakunta : Tampere

Kepparipäiväkirja Empty
ViestiAihe: Vs: Kepparipäiväkirja   Kepparipäiväkirja EmptyMa Joulu 07, 2009 3:58 pm

Laukkailin Nopan kanssa pitkin maita ja mantuja ~ En sitä ehtinyt hoitaa paljoakaan. Pessi jäi vähemmälle huomiolle, vaikka se on sentään kantavana. <3

Olen tekemässä kepparia (Pessin varsaa) nimeltä "Only thousand steps" = "Oliver"ia. Se on hieman tuon Z keprukan (fthyi, mikä lempinimi !) värinen, vaikka siitä tuleekin liinakko.

Minullekin kävi mukava kämmäys tässä paripäivää sitten. Kas, kun huomasin, että liinakko ei ole sallittu väri arabeilla. Se ei minua paljoakaan haittaa, mutta ei se kivaakaan ollut. Siitä kumminkin tulee sen värinen mikä tulee, koska ei ole syytä vaihtaa rotua. Rotuleimakin kärsisi, koska tein Oliverille asianmukaisen arabi-profiilin.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.khtusvankukka.webs.com
Veihaivei

Veihaivei


Viestien lukumäärä : 41
Join date : 25.11.2009
Paikkakunta : Espoo

Kepparipäiväkirja Empty
ViestiAihe: Vs: Kepparipäiväkirja   Kepparipäiväkirja EmptyPe Joulu 18, 2009 5:32 pm

Tään vaikka olinkin kähemmäs - 20 astetta pakkasta, lähdimme Kallen kanssa reippaalle maastolenkille. Laukattiin paljon. Luonto on nyt niin kaunis, kun kaikki puut on lumen peitossa, ihanaa<3 . Kalle oli vähän turhan energinen ja kuuma-kalle, mutta kyllähän minulle vauhti kelpasi. Wink

Maastolenkin jälkeen , ruokin Kallen ja puuheppani Stradivarin. Molemmat ahto kauraa suuhunsa kovaa tahtia. Harjasin Stradin vielä ja kävin istumassa selässä ja tekemässä maailmanymrärys matkoja. xD Sitten vein Kallen sisälle.

Voisin huomenna laittaa Stradille sukset jalkaan, niin saataisiin puuheppaan vähän vauhtia ? x)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freewebs.com/kht-Myrskytuuli
Sponsored content





Kepparipäiväkirja Empty
ViestiAihe: Vs: Kepparipäiväkirja   Kepparipäiväkirja Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kepparipäiväkirja
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Kangasturpa :: Keppihevoset :: Keppihevoset-
Siirry: